Wednesday, September 15, 2010

Lady GaGa a anuntat titlul noului album: Born This Way

Impresionata de cat de mult o sustin fanii, Lady GaGa s-a hotarat sa le faca acestora o surpriza.

Cantareata a dezvaluit titlul noului ai album, in timpul discursului sustinut dupa castigarea premiului Video Of The Year la MTV VMA 2010.

Discul se intituleaza Born This Way. Lady GaGa a facut si o demonstratie live.

Nu am crezut vreodata ca am sa o rog pe Cher sa-mi tina geanta din carne. [...]Am promis ca daca am sa castig acest premiu, o sa anunt numele noului meu album. Acesta se va numi `Born This Way`, a spus Lady GaGa.

Lady GaGa a fost marea castigatoare a premiilor MTV VMA 2010, atat la capitolul trofee, cat si la capitolul vestimentatie.

Din nou, artista a reusit sa atraga privirile tuturor cu tinutele ciudate, trei la numar.

Spre deosebire de alte evenimente la care a participat, la MTV VMA 2010, Lady GaGa a uimit publicul cu un machiaj mai putin strident, care ii scoatea in evidenta trasaturile fetei.

Pe covorul alb, Lady GaGa a pasit intr-o tinuta din ultima colectie a regretatului designer Alexander McQueen, asortata cu incaltaminte pe masura.

Pe scena, Lady GaGa a purtat o rochie neagra si una din carne, la pachet cu incaltaminte invelita tot in carne.

No comments:

Post a Comment