Monday, November 22, 2010

Usher il sfatuieste pe Justin Bieber sa nu se indragosteasca de o fana

In calitate de mentor, Usher il sfatuieste la tot pasul pe Justin Bieber cum sa se fereasca de neplaceri si dezamagiri.

Ultima povata oferita de Usher este de ordin sentimental. Mai exact, artistul il avertizeaza pe Justin ca idila cu o fana nu este cea mai buna idee:

`Ii tot spun lui Justin ca trebuie sa-si iubeasca fanele, dar fara sa se indragosteasca de ele. Nu pot sa spun ca eu nu am iesit niciodata cu o admiratoare, insa adevarul este ca nu e o decizie inteleapta. L-am avertizat ca el este doar o fantezie pentru ele si trebuie sa fie constient de acest lucru`, a declarat Usher.

Ponturile despre o viata fericita de vedeta nu se opresc aici:

`Il incurajez sa nu-si ia succesul prea in serios de la varsta asta. Pur si simplu sa se distreze. Si sa-si faca prieteni`, a continuat mentorul adolescentului.

Bieber pare sa aprecieze sprijinul celui care l-a ajutat sa devina celebru, multumindu-i chiar in discursului de primire a trofeului pentru Artist Of The Year la American Music Awards 2010:

`Nu este doar un mentor, este prietenul meu cel mai bun si fratele mai mare`.

Justin Bieber a declarat recent ca s-a razgandit cu privire la o posibila relatie cu o fana, deoarece i se pare ca acestea sunt prea 'adulatoare' cu el:

`Sunt atat de multe fete care ar face orice pentru mine datorita statutului meu. Cineva mi-a spus o data ca ideal este sa fii cu o persoana care are tot atatea lucruri de pierdut ca tine. O relatie cu cineva faimos este cea mai buna varianta. Nu as putea sa am o relatie cu o fata care sa fie atat de indragostita de mine incat sa fie in stare de orice pentru a ma avea`, este de parere Justin Bieber.

No comments:

Post a Comment