Wednesday, November 24, 2010

Rihanna ar putea avea un copil anul viitor

Rihanna, vedeta care traieste o frumoasa poveste de dragoste cu sportivul Matt Kemp, a declarat ca anul viitor ar putea fi momentul potrivit pentru a-si intemeia o familie.

Cantareata formeaza un cuplu cu jucatorul de baseball din luna ianuarie 2010, mai are cateva lucruri de realizat pana sa devina mama, insa spune ca in curand va face marele pas.

`Nu obisnuiesc sa-mi fac planuri in functie de varsta. S-ar putea intampla peste un an chiar. Sau poate peste 10, oricand va fi momentul potrivit`, a declarat artista.

`Am multe alte lucruri de indeplinit pana sa ajung la capitolul copii. Voi sti cand va sosi si timpul pentru asta`, a completat Rihanna.

Chiar daca nu stie exact cand va aduce pe lume un copil, Rihanna s-a hotarat deja ca isi doreste un baietel:

`Daca o sa am fetita, cel mai probabil va fi foarte rebela. O sa fie ca un mare ghem de karma`, a declarat vedeta pentru revista Interview.

Rihannei i-ar placea sa-si creasca urmasii in orasul sau natal, Barbados, insa crede ca nu va fi posibil din cauza carierei:

`Nu pot sa locuiesc departe de tot ce fac acum, fara copii. Cu siguranta n-as putea sa-i cresc si sa-mi vad de cariera in acelasi timp, cu programul solicitant pe care il am`.

No comments:

Post a Comment