Wednesday, October 20, 2010

Rihanna respinge ideea casatoriei din cauza lui Katy Perry

Rihanna a declarat ca nu vrea sa auda de casatorie prea curand, intrucat Katy Perry i-a vorbit excesiv de mult despre nunta ei cu Russel Brand.

`Am auzit cuvantul 'casatorie' de 400 de ori in ultimele zile. Personal, nu sunt pregatita pentru asa ceva`.

Cu toate acestea, Rihanna s-a pus la punct pentru ziua cea mare a prietenei sale, Katy, stiind deja ce rochie va purta la ceremonie:

`Voi purta o tinuta creata de Stella McCartney si, desigur, Topshop`.

Mulatra din Barbados a avut o viata profesionala si personala plina de evenimente inca de cand a atins celebritatea in anii adolescentei.

A lansat cinci albume de succes si a fost victima abuzului domestic in timpul relatiei cu artistul Chris Brown.

In ciuda lucrurilor negative care i s-au intamplat, Rihanna spune ca nu regreta nimic din anii tineretii ei:

`Intotdeauna am fost foarte matura pentru varsta mea. Imi place sa cunosc lucruri, asa ca ma invart in cercuri de oameni mai in varsta decat mine. De cand ma stiu am facut acest lucru`.

Rihanna este de parere ca din toate situatiile grele, iau nastere si lucruri bune:

`In viata, fiecare eveniment negativ conduce catre ceva constructiv, chiar daca nu vezi acest lucru de la inceput. Nu as fi fost femeia de azi daca nu mi s-ar fi intamplat anumite lucruri. Pielea mea n-ar fi fost atat de 'groasa' si ai nevoie de asa ceva in industria muzicala`.

No comments:

Post a Comment