Wednesday, October 27, 2010

Justin Bieber se simte puternic

Justin Bieber se considera o persoana puternica si spune ca foloseste acest lucru pentru a-i ajuta pe ceilalti prin acte de caritate.

Cantaretul in varsta de 16 ani este incantat de faptul ca a devenit o celebritate si poate sa usureze viata celor aflati in nevoie.

Prezent fiind la evenimentul anual Power Of Youth in Los Angeles, Justin a declarat pentru show-ul de televiziune Extra:

`Cred ca sunt destul de puternic si asta ma face dator sa fac lucruri bune cu puterea pe care o detin. Ajut la construirea de scoli, deja am ridicat 15 institutii de acest gen alaturi de asociatia umanitara Pencils for Promise. Pur si simplu imi place ideea ca tinerii pot ajuta alti tineri`.

Cu acelasi prilej, Justin a infirmat si zvonurile despre o asa-zisa relatie amoroasa dintre el si Jasmine Villegas:

`Cred ca ce va fi, va fi. Nu mi-e teama sa spun adevarul. Nu, nu am o relatie cu nimeni in acest moment`.

Justin Bieber este de asemenea entuziasmat cu privire la cartea sa `First Step 2 Forever`, afla in curs de realizare, deoarece ii da oportunitatea de a se exprima liber.

`Nu este tocmai o biografie. Am scris in aceasta carte calatoria pe care am parcurs-o pana acum. Titlul 'First Step 2 Forever' (Primul Pas catre Eternitate) inseamna ca ma aflu abia la inceput, urmeaza mult mai multe lucruri in viitor`.

No comments:

Post a Comment