Tuesday, March 22, 2011

Selena Gomez nu vrea sa se mute de la parinti

Selena Gomez nu are niciun plan sa se mute cu iubitul ei, Justin Bieber, deoarece sustine ca se simte foarte bine locuind cu parintii.

`Stiu ca am 18 ani si practic am devenit adult, insa inca locuiesc cu parintii mei. Imi place asta, ador sa ii am in preajma. Agreez compania lor si imi place sa stiu ca sunt acasa in caz ca se intampla ceva. Se inteleg de minune cu toti prietenii mei. Pur si simplu mi-e bine acasa si aici vreau sa raman`, a declarat artista.

Selena a participat de curand la emisiunea Late Show With David Letterman miercuri si a recunoscut ca Bieber se afla in viata ei de mult timp.

Intrebata de prezentator de cata vreme il cunoaste pe Justin, vedeta Disney a raspuns:

`Uh, de aproape de doi ani. De fapt, managerul lui a sunat-o pe mama mea, care e managerul meu`.

No comments:

Post a Comment