Wednesday, March 30, 2011

Lady GaGa a primit de ziua ei saboti de cauciuc

Lady GaGa a decis care este cel mai frumos cadou pe care l-a primit de ziua ei anul acesta.

Este vorba despre o pereche de saboti din cauciuc similari cu cei purtati de personajul Dorothy in filmul Vrajitorul Din Oz. Aceeasi incaltaminte a purtat-o actrita Judy Garland in productia clasica din anul 1939, The Wizard Of Oz.

GaGa le-a explicat fanilor ca ravneste la acesti pantofi inca din copilarie, cand si-a dorit cu disperare rolul principal al povestii intr-o reprezentatie scolara. Cantareata a fost extrem de suparata deoarece o alta colega mai mare a primit rolul protagonistei.

`Putini stiu ca eu am amintiri dureroase cu privire la acesti pantofi. Nu voi uita niciodata perioada in care am vrut nespus de mult sa fiu Dorothy. Eram in clasa a 8 a iar ea era la liceu. Cu siguranta ca meritam eu rolul, dar nu s-a intamplat. Imi amintesc cat de urat imi vorbea in vestiar inainte sa intram pe scena, eu eram doar un personaj din multime in piesa`, revoca GaGa.

`Obisnuia sa-si puna Coca-Cola in pantofi pentru a preveni alunecarile pe scena. In numele meu si al celor care au fost batjocoriti in scoala, nenorocitii de pantofi de cauciuc sunt acum ai mei. Intr-o zi, cineva o sa va dea si voua o pereche!`, a declarat cu subinteles Lady GaGa.

No comments:

Post a Comment