Wednesday, April 20, 2011

Demi Lovato sufera de tulbulare bipolara

Trei luni după ce a părăsit un centru de tratament rezidential, starul adolescentin Demi Lovato a avut curaj de a deschide discutia despre luptele din viata ei privata - nu numai cu anorexia şi bulimia, dar, de asemenea, si tulbularea bipolară.

"Nu am aflat, până când am intrat în tratament că am fost bipolara", a declarat pentru revista People Lovato intr-un interviu sincer, care a avut loc luna trecută în casa ei, din LA.

Dar în timpul şederii sale de trei luni la un centru de tratament, unde a urmat tratament pentru anorexie, bulimie şi tăiere, Lovato, 18, care a spus ca ea "luptat cu depresia de la o vârstă foarte fragedă", descoperit de ce ea a avut probleme in controlarea emotiilor ei şi a acţiunilor.

"Daca privesti inapoi, iti dai seama", spune ea despre diagnosticul ei. "Au fost momente când am fost atât de maniaca, incat am scris şapte cântece într-o singură noapte şi ma trezeam la 5:30 dimineaţa. "

"Simt ca eu sunt acum în controlul în care toată viaţa mea nu am fost", mai adaugă ea.

Noua revelatie explică de ce atunci cand actrita Catherine Zeta-Jones a anunţat că si ea are tulburare bipolară de tip II, Lovato a intervenit repede si a sprijinit-o.

Acum Lovato este de a lua acelaş pas curajos în timp ce discuta despre "cea mai intunecata perioada" din viaţa ei:

"Ceea ce este important pentru mine acum este de a ajuta pe alţii", a mai spus aceasta.

Pentru mai multe despre lupta lui Demi Lovato pentru a obţine insănătoşiri, timpul ei în tratament şi modul în care ea reparat relatia ei cu fosta cea mai buna prietena Selena Gomez, va aparea in numarul de saptamana viitoare al revistei People.

In plus, Demi ajuta acum prin intermediul revistei Seventeen adolescentele care sufera de aceeasi boala ca ea. Se pare ca aceasta campanie a fost intitulata Love Is Louder Than Presure To Be Perfect [n.r. Dragostea e mai importanta decat ideea de a fi perfecta].

No comments:

Post a Comment