Thursday, April 28, 2011

Demi Lovato - dominsoara de onoare?

Tiffany Thorton, colega lui Demi din Sonny With A Chance, a anuntat inca din iarna anului 2010 casatoria ei cu Christopher Carney. Inca nu stie cand va avea loc, dar stie sigur pe cine invita:



"Demi este una dintre domnisoarele de onoare ale mele! Ea este ca o sora mai mica pentru mine. Ea este unul dintre cei mai apropiati prieteni ai mei."


Demi, domnisoara de onoare? Posibil, pentru una dintre cele mai bune prietene. Tiffany a sprijinit-o pe Demi in timpul tratamentului ei pentru tulburari de alimentatie si tulburare bipolara. Asta inseamnă ca ele au comunicat prin multe mesaje pe telefon, pe Twitter, si chiar prin metode mai vechi, prin scrisori.


"Ne petrecem mult timp impreuna, vorbim despre credinta noastra. Sunt foarte bucuroasa sa petrec timp cu ea si imi place compania ei."


Cele doua au devenit prietene cand au inceput filmarile SWAC din 2008. Tiff spune:


"As putea spune ca ea a fost mereu obosita. Ea lucreaza mai mult decat orice persoana am cunoscut vreodata in toata viata mea."


Demi a declarat recent ca nu va mai reveni la Sonny astfel incat ea poate sa se concentreze asupra carierei muzica ei. Ea are sprijinul deplin al prietenilor de pe Disney Channel:


"Imi va fi dor de Demi," spune Thornton. "Sunt foarte mandra de ea. Este nevoie de o multime de curaj ca sa admiti ca nu esti perfect in fata lumii. "

Ai vrea sa o vedeti pe domnioara de onoare? Va pare rau ca s-a terminat cu Sonny?

No comments:

Post a Comment