Wednesday, February 23, 2011

Justin Bieber, refuzat de Rihanna

Justin Bieber nu renunta nici in ruptul capului la pasiunea pe care a dezvoltat-o pentru Rihanna si continua sa o curteze pe frumoasa mulatra, desi refuzurile se tin lant.

Potrivit aceshowbiz.com, pustiul a invitat-o in oras pe Rihanna pe cand stateau unul langa altul la meciul de basket NBA All-Star din Los Angeles, chiar de ziua artistei.

Mai in gluma, mai in serios, Justin si-a inaintat propunerea.

Din pacate, RiRi a fost nevoita sa-l refuze din nou pe Justin, care ramane deocamdata mult prea tanar pentru ea.

Bieber nu s-a sfiit sa recunoasca presei ca s-a izbit din nou de un raspuns negativ, fiind constient si el de semnificativa diferenta de varsta:

`Am invitat-o in oras. Nu mi-a mers prea bine, din moment ce nu o vedeti alaturi de mine. Eu i-am inaintat propunerea, iar ea mi-a spus fara ocolisuri 'Esti prea mic' `, a declarat Justin.

Oricum, bravo ei!

No comments:

Post a Comment