Wednesday, February 23, 2011

Britney Spears, 500.000 de dolari cu HIAM. Katy Perry ii ia apararea

Britney Spears a castigat 500.000 de dolari numai din plasarea de produse in cel mai nou videoclip al sau, Hold It Against Me.

HIAM, care a avut premiera saptamana trecuta, o arata pe cantareata americana pe ecranul unui televizor Sony si folosind cosmeticele firmei Make Up For Ever.

De asemenea, in videoclip Britney mai face reclama unui site de matrimoniale, Plenty of Fish si parfumului sau, Radiance, lansat pe piata anul trecut.

Site-ul de matrimoniale a platit 200.000 de dolari pentru aparitia in videoclipul starului pop si n-ar fi in premiera. Plenty of Fish a mai aparut in videoclipul Telephone - Lady Gaga, scrie vedeta.ro.

In legatura cu acest subiect, Katy Perry a tinut sa critice presa tabloida pentru modul in care i-a interpretat comentariile de pe Twitter.

Cu cateva momente inainte de lansarea videoclipului HIAM, Katy Perry a scris pe Twitter ca este de acord cu plasarea de produse in videoclipuri, insa cu moderatie, nu cum o fac altii.

Ziarele de scandal au inteles ca interpreta hitului California Gurls se referea la Britney Spears si la faptul ca in mai tot videoclipul gasesti reclame la diverse produse.

Astazi, dupa dezvaluirea sumei castigate de Britney, Katy Perry a precizat:

`Draga presa tabloida, aka mizerabila: tine cont de faptul ca mi-am exprimat parerea per ansamblu despre plasarea de produse, rolul ei in videoclipuri [...] Cei mai multi, daca nu toti artistii, sunt bucurosi sa plaseze produse, pentru a mai contracara costurile videoclipurilor in aceste vremuri de criza. Si eu am folosit plasarea de produse in videoclipurile mele si am fost bucuroasa ca am putut face videoclipuri mai bune. Inca o data, nu mai atatati un artist impotriva altuia doar pentru senzational [..] Sunteti buni la mintit, barfit, exagerat si ajutati la degradarea unei generatii`.

No comments:

Post a Comment