Wednesday, March 16, 2011

Rihanna, tradata de propriul tata

Rihanna nu se poate lauda cu cea mai buna relatie din lume cu tatal sau, care a ales sa profite de pe urma celebritatii fiicei sale, in loc sa ii protejeze intimitatea.

Cantareata a marturisit intr-un interviu pentru revista Vogue ca problemele majore cu parintele sau au luat nastere in momentul in care acesta a acceptat sa divulge secretele din viata intima a Rihannei in schimbul unor sume consistente de bani.

Intr-un moment de sinceritate, frumoasa mulatra a povestit, printre lacrimi, cat de mult a suferit cand a vazut ca Ronald Fenty, cel care i-a dat viata, a pus banii mai presus de propriul copil:

`Cateodata ma intreb ce insemn eu pentru el. Cat anume valorez? Totul e pur si simplu ciudat. Cred ca acest termen descrie cel mai bine situatia. Adica, am crescut cu tata, sunt o parte din el! Cu toate acestea, imi face asa ceva. Nu pot sa imi explic de ce a recurs la asemenea gest. Auzim tot timpul povesti despre oameni tradati de cele mai apropiate persoane, dar nu ne vine sa credem ca noua ni se poate intampla`, spune Rihanna.

Ronald Fenty are antecedente vechi la acest capitol, inca de cand Rihanna a fost agresata de Chris Brown pe cand avea doar 19 ani.

Barbatul a fost cel care a apelat la ofertele generoase ale jurnalistilor pentru a impartasi public detalii picante ale dramei fiicei sale:

`Atunci a fost prima oara cand m-a vandut. S-a dus imediat la presa si a spus numai minciuni. Nici macar nu m-a sunat inainte sa ma intrebe daca mai sunt in viata. S-a dus la tabloide si a incasat cec-uri. Acum a facut-o din nou`, marturiseste indurerata RiRi.

Artista spune ca, desi a incercat sa se apropie din nou de tatal ei, a renuntat sa mai faca vreun efort in aceasta privinta:

`Am ajuns in stadiul in care sa nu-mi mai pese. Am incercat, am dat gres si asta este tot`, recunoaste una din cele mai faimoase cantarete din lume.

No comments:

Post a Comment