Tuesday, March 1, 2011

Rihanna, nou single in curand

Rihanna nu reuseste sa se decida asupra viitorului single pe care il va promova, dupa controversatul S&M.

Artista este atat de nehotarata incat isi roaga fanii sa o sfatuiasca asupra selectiei dificile.

Rihanna va incepe un nou "atac” asupra topurilor muzicale in aceasta primavara, prin lansarea celui de-al saselea single extras de pe albumul Loud.

Se pare ca frumoasa mulatra oscileaza intre patru melodii: Man Down, Fading, California King Bed si Cheers (Drink to That).

Ajunsa la capatul rabdarii, artista si-a impartasit nedumerirea pe Twitter:

`INTREBARE EXISTENTIALA: filmez un nou clip in cateva saptamani, asa ca am nevoie sa-mi spuneti ce piesa ar trebui sa aleg? Care este urmatorul meu single?E cam greu sa trec de la S&M la Skin`, a scris Rihanna pe site-ul de socializare.

Dupa ce a primit o serie de propuneri, Rihanna a continuat:

`Ok, asadar avem Man Down, CKB, Fadin, Cheers! Dar EXACT asta a fost problema mea si pana acum, nu pot sa aleg intre aceste patru piese! Ajutoor! Ok, acum spuneti-mi care sunt primele doua sau cum ar trebui sa le promovez! Tineti cont ca e vorba de primavara/vara!!!`, mentioneaza cantareata.

Dupa ce a vazut ca ideile sunt putine si modeste, RiRi a conchis dezamagita:

`Vedeti de ce v-am intrebat??? E atat de GREU sa aleg`.

No comments:

Post a Comment